Einde van de rit

Soms maakt het bij het reizen niet uit wat je precies ziet, maar draait alles om de locatie. Vandaag ben ik naar Kaap de Goede Hoop geweest en hoewel het uitzicht hier fantastisch is, de kust erg ruig, de golven spectaculair en de omgeving mooi groen en heuvelachtig. Is het toch vooral het feit dat dit het meest zuid-westerlijke punt van Afrika is wat dit zo bijzonder maakt. Hier botst de Atlantische Oceaan met de Indische Oceaan en ook al zie je dat niet eens zo duidelijk het is wel een bijzonder interessant gegeven. Dat de omgeving er ook nog eens spectaculair uitziet is, is een mooie bijkomstigheid.

Dit is wel meteen zo’n beetje het einde van de rit. Morgen hobbel ik nog wat rond hier in Kaapstad, een erg leuke stad, maar is het vooral wachten tot het tijd is om weer terug te vliegen naar Nederland. Zoals altijd vliegen de weken weer voorbij, maar heb ik ook weer heel veel mooie herinneringen gemaakt. Ik hoop dat iedereen mij weer met veel plezier heeft kunnen volgen. Het is wat mij betreft in ieder geval weer een zeer geslaagde reis geworden.

Wie weet tot ziens!

Groet,
Loeki


Plaats een reactie