De leeuw is weer los!

Voor de meeste zit de vakantie er helaas weer op, maar voor deze leeuw begint hij pas! Zoals bekend ga ik niet, zoals hierboven, languit op het strand liggen, maar het avontuur begint dit jaar in Kaapstad (Zuid-Afrika). Dus wie weet spreid ik daar mijn handdoek nog wel even uit.

Als een slechte generale een goede repetitie is dan moet dat helemaal goedkomen, want ik kan haast wel een boek vullen met wat er op het laatste moment vandaag nog bijna mis dreigde te gaan… maar daar ga ik hier dus niet helemaal over uitweiden. (in het kort: NS, KLM, tablets die weigeren en ontploffende fluitketels)

Wat WEL van belang is dat ik morgen naar Kaapstad vlieg en dat is het dan ook wel voor morgen. Vanaf zaterdag begint het avontuur pas echt en kan iedereen hier weer de nodige verhalen verwachten. De route van dit jaar kun je hier vinden. Afgezien van Kaapstad, Etosha, Sossusvlei en Windhoek is de route nog open, maar de voorgenomen weg langs Fish River Canyon, Walvisbaai en Swakopmund zal ik waarschijnlijk wel volgen.

Aangezien ik in 1 rechte lijn naar beneden vlieg zal er dit jaar geen tijdsverschil zijn en zullen de meeste verhalen ’s avonds hier te lezen zijn.

Afijn ik heb er zin en ik hoop dat jullie ook weer veel plezier zullen hebben aan de verhalen.

Volg mij op facebook: https://www.facebook.com/loekiopreis

Of op Twitter: https://twitter.com/LeeuwLoeki

Of Instagram: https://www.instagram.com/loekiopreis/

 

Tot gauw!

Groet, Loeki


Plaats een reactie